Перейти за посиланням
https://padlet.com/12orel1234/1ky0ihw61o5e
Працюємо над темою: "Північна Америка"
Перейти за посиланням
https://padlet.com/12orel1234/dk4cxnftbxd3
Каньйон річки Колорадо
Працюємо над темою "Австралія. Антарктида"
Перейти за посиланням
https://padlet.com/12orel1234/2n6uoye5gues
Вивчаємо географічне
положення Австралії
https://quizlet.com/_5w488z
Переглянути презентацію і відповісти на запитання в кінці презентації письмово
Починаємо вивчати Південну Америку.
Всі завдання за посиланням
https://padlet.com/12orel1234/20hr1ifw4o7v
http://www.triventy.com/shared/edit/97501
Підсумовуємо знання з теми "Африка". Готуємося до контрольної роботи
Відкрити посилання https://app.wizer.me/learn/XV342S
Виконати завдання
Інструкція учням які виконують завдання з Теми "Тектонічна будова Африки"
1. Відкрити посилання.
2.В правому куті екрана натиснути на знак ( в .
квадраті стрілка) - відкрити в іншому вікні
3.Виділити запитання, натиснути на знак + і писати в коментарях відповідь.
29.10 - 02.11
Прошу учнів сьомих класів зайти в сервіс
Coogle Classroom
1.зареєструватися
2.зайти за кодом в свій клас
колегіум
7А - t37c3af
7Б - c7jrks2
7В - wmdw58g
7Д - f0fdv2
школа №6
7А - ab8qum
7Б - z6306d
12.10 - 29.10
Відкрийте посилання
https://padlet.com/12orel1234/1tvp9p06tt27
https://classroom.google.com/u/0/w/MjI2NTE3MjE0Mjda/t/MjI2NTMwOTQ1ODBa
06.10 - 12.10
Учням сьомих класів.
Перевіряємо свої знання з теми: "Материки та океани - великі природні комплекси"
1.відкрити посилання https://join.quizizz.com
2.набрати код гри
769115
3. написати своє прізвище, клас
4. відповісти на запитання
5. дозволяється дві спроби проходження гри
На протязі року
Зареєструватися для виконання завдань використовуючи сервіс "LearningApps.org
https://learningapps.org/join/x5qv8ir5 - 7-А
https://learningapps.org/join/56wgdvtc - 7-Б
https://learningapps.org/join/t5gh020a - 7-В
https://learningapps.org/join/inphei72 - 7 -Д
https://learningapps.org/join/oock3zft - 7А (6 школа)
https://learningapps.org/join/092ib7o2 - 7-В (6 школа)
Перевіряємо знання з теми "рельєф і клімат Євразії"
https://join.quizizz.com/ код входу -261321
Переглянути презентацію: "Річки Євразії"
https://www.youtube.com/watch?v=TbkHT3W7uWM
Додатковий матеріал
Тема" Об’єкти. занесені до списку природної спадщини ЮНЕСКО"
Йєллоустонський національний парк.
Йєллоустонський національний парк є міжнародним біосферним заповідником і першшим у світі нааціональнм парком 9заснованим у 1872р.) Розміщений у США, на території штатів Вайомінг, Монтана та Айдахо. Парк відомий численими гейзерами, унікальною живою природою, мальовничими ландшафтами. На величезній території парку розташовані озера, річки, каньйони та печери. Озеро Йєллоустон, одне з найбільших високогірних озер Північної Америки, розташоване в центрі Йєллоустонської кальдери, найбільшого супкрвулкана на континенті. У парку росте близько 2 тис. видів рослин, зустрічається кілька сотень видів ссавців, птахів, плазунів та риб, багато з них є рідкісними.
Національний парк Гранд-Каньйон
Націоналний парк Гранд-Каньйон - один найстаріших національних парків США, розташований у штаті Арізона. На території парку перебуває Великий каньйон річки Колорадо, одне з визнаних природних див світу. Його максимальна глибина досягає 1800м, а агальна протяжність - 320 км. Ширина ущелини у верхній частині коливається від 8 до 25км, біля поверхні води вона звужується до 1км. Унікальна пам’ятка природи утворена в горах енергією руху річкового потоку за 10млн років. У 1979р. Великий Каньйон було віднесено до Світової спадщини ЮНЕСКО.
Національний парк "Мамонтова печера"
Національний парк "Мамонтова печера" - розміщений в штаті Кентуккі (США). Тут розташована частина найдовшої печерної системи світу - Мамонтової печери. Під такою загальною назвою об¦єднують дві сусідні печери - Мамонтову й Флінт-Рідж, які вироблені діяльністю підземних вод у вапняках. Загальна довжина всіх відомих проходів й залів цієї підземної споруди досягає 500км, а перепвд висот становить 90м. У печері є три великі озера і протікеають три підземні річки. У підземному світі величезної печери живуть сліпі цвіркуни і павуки, а у водоймах - сліпі рибки і рачки. У 1981р. об’єкт було віднесено до Світової спвдщини ЮНЕСКО.
Йосемітський національний парк
Йосемітський національний парк розташований в штаті Каліфорнія США. займає західні схили гірського хребта Сьєра-Невада. відомий своїми гранітними скелями, водоспадами, річками з чистою водою, гаями секвой та великим біологічним різноманіттям. У 1984 р. парк отримав статус об’єкта Світової спадщини ЮНЕСКО.
Національний парк Мігуаша
Національний парк Меса-ВердеНаціональний парк Папаханаумокуаакеа
Запрошую до гри "Внутрішні води Північної Америки"
http://join.quizizz.com/
код вступу у гру - 997472
гру закінчити до 21.02.2018
Інтерактивні завдання
Запрошую зареєструватися за посиланням і виконати завдання
http://LearningApps.org/join/je2c5qqn 7-Б
http://LearningApps.org/join/dhdbzt61 7-Д
Підготовка до контрольної роботи з теми: " Форми і рухи Землі. Материки і океани - великі природні комплекси географічної оболонки"
1. Широтна зональність - це --------
2. До основних кліматотвірних
чинників належать:--------.
3. Щит - це-------- 4. Вертикальна поясніть - це-------- .
5. Основні кліматичні пояси
відрізняються від перехідних----- .
6. Плита - це -----
7. Від чого залежить температура повітря певної
місцевості? Як змінюється температура повітря залежно від географічної широти.
8. Поміркуйте, що відбудеться з природним комплексом, якщо в ньому
змінити хоча б один компонент. Чому? Відповідь обгрунтуйте
9. Охарактеризуйте
закономірності в розміщені форм рельєфу, тектонічних структур і покладів
корисних копалин на планеті.
10. Як характер підстилаючої
поверхні впливає на клімат місцевості?
Проведіть дослідження.
Тема: Розробка маршруту, що проходить через об’єкти Північної Америки, занесені до списку Світової спадщини ЮНЕСКО"
1. Користуючись різними джерелами
інформації, дізнайтеся більше про природні об’єкти північної Америки, занесені
до списку Світової спадщини ЮНЕСКО.
2. Які з них ви хотіли б побачити
на власні очі? Чому? Чим вони привабливі?
3. На контурній карті умовними
знаками позначте маршрут своєї уявної подорожі.
4. Створіть презентацію, в якій
висвітлювались би принади природних об’єктів, які ви збираєтесь відвідати з
тим, щоб і однокласники долучились до вашої туристичної подорожі.
7клас
Додаткова інформація до теми
"Екологічні проблем материків і океанів
Міжнародні природоохоронні
організації.
У світовій практиці співробітництва
значне місце посідають міжурядові програми, міждержавні багатосторонні та
двосторонні програми (наприклад, з охорони від забруднення вод Рейну, Дунаю,
Чорного моря, забруднення атмосфери в Європі). Існують і глобальні
природоохоронні проекти, пов’язані, наприклад, із вивченням стану озонового
шару Землі, збереженням недоторканою природи Антарктиди, розв’язанням проблем
забруднення Світового океану, глобальної зміни клімату. Крім того, сьогодні діє
велика кількість різних міжнародних неурядових організацій, які опікуються
окремими аспектами глобальних проблем навколишнього світу.. наприклад,
Міжнародний союз охорони природи (МСОП) не лише бере участь у розробці наукових
основ охорони так званої дикої природи, а й проводить широкі практичні програми
з метою її збереження. Так, останнім часом за ініціативою МСОП було
засновано багато нових природоохоронних територій. Також МСОП публікує Червоний
список видів організмів, яким загрожує знищення.
Громадські природоохоронні організації
У справі порятунку нашої планети беруть
активну участь і громадські рухи та організації. Яскравим їх представником є
екологічна організація «Грінпіс» («Зелений світ»), осередки якої створено і в
Україні. Серед інших громадських організацій варто згадати організацію «Друзі
Землі», яка виступає захисником тваринного світу та довкілля. Організація
«Окс-фам» бере участь у довгострокових програмах з удосконалення землеробства,
охорони здоров’я та поліпшення умов життя людей у бідних країнах, здійснює
гуманітарну допомогу під час стихійних лих, екологічних катастроф. «Міжнародна
організація з виживання» проводить заходи щодо збереження корінних мешканців
материків і місцевого довкілля.
Усвідомлення людиною складності
екологічних проблем сприяло появі такого методу географічних досліджень
природних явищ, як моніторинг. Моніторинг – постійне всебічне спостереження й
оцінка стану природи, що зазнає антропогенного впливу. Кінцевою метою
моніторингу є розробка заходів раціонального використання природних ресурсів,
запобігання забрудненню природного середовища, збереження природної рівноваги.
Готуємося до контрольної роботи з теми "Океани"
1. У якій частині світу у ХХІ ст. найбільш
загострені екологічні проблеми?
А. Європа, Б. Африка, В. Америка, Г Австралія.
2. Нафта, природний газ, кам’яне вугілля – це
природні ресурси:
А. Вичерпні відновлювальні, Б. Невичерпні, В. Вичерпні невідновлювальні
Г. Біотичні
3. Укажіть море, води якого характеризуються
найменшою солоністю.
А. Мармурове, Б. Коралове, В. Північне, Г.
Балтійське
4. Укажіть найтепліше море на земній кулі.
А. Аравійське, Карибське, В. Середземне.Г. Червоне
5. Раціональне природокористування – це……..
6. Найсолоніший океан – це……….
7. Нераціональне природокористування – це……….
8. Чому Північний Льодовитий океан є найбільш
прісним?
9. Які особливості тектонічної будови Тихого
океану обумовлюють наявність у ньому великої кількості острівних дуг і
глибоководних жолобів.
10. Чому Саргасове море називають «морем без
берегів»?
11. Чому Ідійський океан є найсолонішим?
12. Ми знаємо, що вода - це ідеальний скульптор, який із плином часу
здатний руйнувати і згладжувати поверхні. Чому ж висота серединно –океанічних
хребтів в Атлантичному океані не зменшується? Що протистоїть руйнівній дії вод
океану?
13. Відгалуження якої течії Атлантичного океану
виконує роль «обігрівача» для Північно - Західної та Північної Європи? Поясніть
його вплив на природу узбережних ділянок, зокрема архіпелагу Шпіцберген
Готуємося до контрольної роботи з теми "Євразія"
1. У субтропічному кліматичному поясі Євразії
виділяють такі кліматичні області: ……….. .
2. До річок басейну Північного Льодовитого океану
належать: ……. .
3. Найбільшими за площею державами материка є ……. .
4. У помірному кліматичному поясі Євразії виділяють
такі кліматичні області…… .
5. До річок басейну Тихого океану належать: … .
6. Найбільшими за кількістю населення державами
материка є ……. .
7. Чому червоно-жовті фералітні грунти, що формуються
у вологому, жаркому кліматі, за умови багатої рослинності вологих
екваторіальних лісів є малородючими? Відповідь обґрунтуйте.
8. У зв’язку з якими чинниками містечко Черапунджі в
індійському штаті Ассам є найбільш вологим місцем земної кулі? Відповідь
обґрунтуйте
9. Чому чорноземи, що формуються у степовій природній
зоні Євразії, є найродючишими у світі? Відповідь обґрунтуйте.
10. Чому в міру просування вглиб материка в помірному
кліматичному поясі континентальність клімату зростає? Відповідь обґрунтуйте.
11. У землеробів на півночі Європи існує давня
проблема: щороку їм доводиться викорчовувати із землі каміння круглястої форми.
Наприклад, у Фінляндії з нього зводять кам’яні огорожі, які відокремлюють одне
володіння від іншого. Часто можна побачити й цілі піраміди валунів, зібраних
угідь, Цими валунами вкриті величезні площі в країнах Прибалтики, Білорусі та
північного заходу Росії. Звідки береться це каміння?
12. Монголоїди мають специфічний розріз очей, зокрема
у них сильно розвинута складка верхньої повіки, що закриває слізний горбок.
Таким чином очі захищені від характерних для цього регіону сильних вітрів і
піщаних бур, що здіймають у повітря величезну кількість піщано-лесового пилу,
який запорошує і подразнює очі. Поясніть причину виникнення у Центральній Азії
сильних вітрів і піщаних бур.
"Екологічні проблеми материків і океанів"
Матеріал до уроку з теми: "Населення і політична карта Євразії"
Індивідуальна
картка.
Тема:
Населення і політична карта Євразії.
Мета: навчальна: сформувати уявлення учнів про кількість населення
Євразії, його расовий та етнічний склад, належність до мовних сімей та груп,
густоту населення окремих регіонів материка, пояснити її залежність від
природних умов, охарактеризувати загальні особливості політичної карти Євразії;
розвивальна: розвивати образне і логічне
мислення, зв’язне мовлення, пам’ятьувагу, вміння висловлювати думки;
виховна:
виховувати самостійність і комунікабельність
ІІ. Вивчення нового матеріалу.
Завдання №1
1. Опрацювавши відповідний розділ
§50 заповніть таблицю.
Расовий склад населення Євразії
Раса
|
Місце поширення
|
Завдання
№2
Національний склад населення.
Мовна сім’я
|
Мовна група
|
Народи
|
Індоєвропейська
|
||
Сіно-тибетська
|
||
Завдання №3.
Пануючі релігії -………………………………………………………………..
Завдання№4.
Опрацювати розділ «Розміщення населення» і відповісти на
запитання
1. Найвища густота
населення…………………………Райони……………………….
2. Найнижча густота
населення…………………………..Райони………………….
Кількість населення, що проживає в
містах…………………………………………
Завдання№5
Політична карта
Євразії.
(Знайти на карті,
виписати в зошит країни і столиці)
1. Найбільші країни за площею –
Росія, Китай, Індія
2. Держави –«карлики» - Ватикан –S
- 0,44,км², Монако -2км², Сан-Марино – 60,6км²
3. Найбільші за кількістю населення
– Китай, Індія, Індонезія.
4. Острівні держави – Велика Британія,
Ірландія, Ісландія, Японія, Філіппіни, Індонезія.
3. Економічно розвинені країни,
країни «великої сімки» - Німеччина, Велика Британія, Франція, Італія, Японія
ІІІ. Домашнє
завдання
1.Опрацювати §50.
2. Підготувати інформацію про країни: Німеччину,
Францію, Велику Британію, Італію, Держави - «карлики», Україну, Польщу,
Білорусь.
Матеріал до уроку з теми: "Природні зони Євразії"
Інструктивна картка
Тема:
Природні зони Євразії.
Мета: навчальна: сформувати уявлення учнів про особливості
природних зон Євразії арктичного, субарктичного та помірного географічних
поясів, розповісти про типових представників флори і фауни цих природних зон;
розвивальна: розвивати образне і логічне мислення, зв’язне
мовлення, пам’ять, увагу, вміння висловлювати думки;
виховна: виховувати самостійність і комунікабельність
Хід уроку
ІІ. Вивчення
нового матеріалу.
Завдання№1.
Опрацювавши розділ §47 « Закономірності поширення
природних зон Євразії» та розглянувши карту «Природні зони Євразії» дайте
відповідь письмову відповідь на запитання у вигляді базового конспекту.
1. Яке простягання мають природні зони Євразії?
2.
Назвіть зони,
розміщені в помірному поясі.
3.
Простежте
простягання зон широколистяних і мішаних лісів. Поясніть, чому їх площі
поступово зменшуються із заходу на схід.
4.
Які природні
зони поширені в субтропічному поясі на західному та східному узбережжі Євразії?
Чому вони різні?
5.
Де в Євразії
поширюється широтне розміщення природних зон? Які причини цього порушення?
(Учень
зачитує свій конспект)
Завдання№2
1. Чому зона тундри має більшу площу в Азії ніж в Європі?
2.
Виписати в
зошити представників рослинного і тваринного світу природних зон:
Арктичні
пустелі:
Рослини –
Тварини –
Тундри
і Лісотундри:
Рослини –
Тварини –
3. Чому деревні породи в тундрі і лісотундрі низькорослі.
4. Поміркуйте, чому в зоні арктичних пустель та
напівпустель Євразії грунти утворюються лише в місцях скупчення птахів –
пташиних базарів. Відповідь обґрунтуйте.
Завдання №3.
Загальна характеристика природних зон помірного поясу.
(Використовуючи матеріал підручника й карти атласу,
заповніть пропуски в таблиці.
Матеріал до уроку з теми: "Природні зони Євразії"
Інструктивна картка
Назва
природної зони
|
Географічне
положення
|
Особливості
клімату
|
Грунти
|
Рослини
|
Тварини
|
Тайга
|
Під
час просування в глиб континенту клімат стає більш континентальним: на
західному узбережжі - морський, на східному - мусонний
|
Ялина,
сосна, модрина, ялиця, кедр
|
|||
Мішані
ліси
|
Поширені
на заході материка. Неширока смуга є
на півдні Західного Сибіру
|
Сірі
лісові, дерново-підзолисті
|
Ведмідь,
вовк, лисиця, рись, лось, заєць
|
||
Широколисті
ліси
|
Помірно
континентальний із рисами морського на заході та мусонного – на сході
|
Дуб.
Бук, граб, клен, липа, на сході – амурський бархат
|
|||
Степ
та лісостеп
|
Простягаються
смугою. Охоплюють південь Східноєвропейської рівнини, південь
Західносибірської рівнини, рівнини Східної Азії
|
Сірі
лісові, різні типи чорноземів, каштанові
|
Вовк,
лисиця, заєць, багато гризунів, ящірки, змії
|
||
Пустелі
та напівпустелі
|
Клімат
континентальний, дуже посушливий, із великими річними та добовими амплітудами
коливання температур
|
Полин,
злаки, солянка, саксаул
|
ІІІ. Домашнє завдання: 1. Опрацювати
§47, підготувати цікаву інформацію про рослини, тварини, природу природних
зон:пустель саван, екваторіальних лісів.
Добрий день можете відповісти мені на ці два питання
ВідповістиВидалити11. У землеробів на півночі Європи існує давня проблема: щороку їм доводиться викорчовувати із землі каміння круглястої форми. Наприклад, у Фінляндії з нього зводять кам’яні огорожі, які відокремлюють одне володіння від іншого. Часто можна побачити й цілі піраміди валунів, зібраних угідь, Цими валунами вкриті величезні площі в країнах Прибалтики, Білорусі та північного заходу Росії. Звідки береться це каміння?
12. Монголоїди мають специфічний розріз очей, зокрема у них сильно розвинута складка верхньої повіки, що закриває слізний горбок. Таким чином очі захищені від характерних для цього регіону сильних вітрів і піщаних бур, що здіймають у повітря величезну кількість піщано-лесового пилу, який запорошує і подразнює очі. Поясніть причину виникнення у Центральній Азії сильних вітрів і піщаних бур.
Дякую