2022-202
Сонячна радіація 05.12
https://quizizz.com/join?gc=01169227
2021-2022
16.02
https://www.canva.com/brand/join?token=szR3hkjqHFyv_BWtsmyH3g&referrer=team-invite
18.12
06.12.
Практична робота №5
https://app.wizer.me/learn/ZLG6FC
21.11
Відповідність форм рельєфу тектонічним структурам 10б
https://learningapps.org/display?v=pfze2ota501
Підписати на карті тектонічні структури 12б
https://learningapps.org/1773589
Тема: " Дослідження Україн
Тема: "Картографічні проекції"
1. https://wordwall.net/play/4235/163/156
2 https://learningapps.org/view2444323
3.........https://learningapps.org/view3818015
Географи
https://wordwall.net/play/3191/067/510
2020 - 2021 н.р
19.04
Завдання для перевірки з нань з теми "Розселення. Населені пункти. Урбанізація"
https://quizizz.com/admin/quiz/607d3af898a367001b584bc4
17958620
================================================
Кримські гори
https://learningapps.org/2196090
=================================================
Карпати
https://learningapps.org/2145277
=============================================
https://jamboard.google.com/d/1p_4IdjUBvtJOkjgvxvo4qQp4O5lAbhkPKGkMT2xnx3Y/viewer?f=0
===============================================
21.11
Контрольна робота з теми "Рельєф, тектонічна будова , мінеральні ресурси"
Дозволяється одна спроба. Підписуєте ,Обов’язково! Прізвище!
початок 12.30-17.00 -11 група
https://www.classtime.com/
код входу - 5VNMN2
------------------------------------------------------------------
Дозволяється одна спроба. Підписуєте ,Обов’язково! Прізвище!
початок 10.30 - 17.00 -12 група
https://www.classtime.com/
код входу - DQWGNM
=================================================
Приєднатися до класу за посиланням
https://classroom.google.com/c/MTQ2MjQ5NDcyMzE5?cjc=uzdepwh
Використовуючи код- uzdepwh 11група
https://classroom.google.com/c/MTQ2MjYzMDkzNjg5?cjc=hozzpu4
Використовуючи код -
hozzpu4 - 12 група
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Картографічні проекції
зайти за посиланням
https://learningapps.org/2444323
https://wordwall.net/resource/3191067
2019-2020 навчальний рік
Учням восьмого класу зареєструватися в classroom.google.com за відповідним групі кодом
07vjsv6 -11гр.
i0roel - 12гр
17.02
Зареєструйтеся за посиланням
https://learningapps.org/join/n5g4wvic -12група
https://learningapps.org/join/cszfbqvj - 11 група
20.01
1.Скласти пазл за посиланням
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0557c5694589
2.Зчитати QR-код. Виконати завдання
Завдання "Тектонічна будова України"
https://app.wizer.me/learn/HO44P4- 11група
https://app.wizer.me/learn/S1S5JG - 12група
1.Можна виконати завдання і за посиланням
https://www.classtime.com/code/Y7PK8
2018 - 2019
Перевірити свої знання з теми населення за посиланнями
https://app.wizer.me/learn/1H2TFB
www.classtime.com/code/D3PZ8
Виконати до 27.04
Тест : "Численність населення"
https://app.wizer.me/learn/LTNX6R
виконати до 30.03 19.
Працюємо над темою "Населення України та світу"
заповнити робочий лист за посиланням
https://app.wizer.me/learn/H8HYWA
Скласти пазл
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0f74b231ac54
Заповнити робочий лист за темою:
"Природні зони України"
https://app.wizer.me/learn/LEZDJ1
Заповнити робочий лист за темою
"Рослинний і тваринний світ України"
https://app.wizer.me/learn/QVI4LA
Виконати до 02.02 2019
Відповісти на тестові запитання з теми "Грунти"
https://join.quizizz.com/ - код входу 267286
завдання виконати до 26.01
Заповнити робочий лист за посиланням з теми "Грунти" https://app.wizer.me/learn/ZC8TQ3
ttps://app.wizer.me/learn/F63D63
Заповнити форму з теми: "Рельєф і клімат України"
за посиланням
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeAgvM-dHHDfTsU-OViHn7whk9Tw2Dq_waMUNaH2XjIQduUvg/viewform?usp=sf_link
Тема: "Тектонічні структури України"
за посиланням заповнити "Робочий лист"
https://app.wizer.me/learn/WW9COB
Тема: "Рельєф України"
Зайти за посиланням у гру.
https://join.quizizz.com Код входу - 561150
Прошу учнів восьмих класів зайти на сервіс Coogle Classroom
1.Зареєструватися, використовуючи код реєстрації
8 -Б v8ais21
8 - Д qmsiqvu
2. Виконати завдання
Відлік часу.
https://docs.google.com/forms/d/1-T5sIJiADVol-AAkSmHlw0N1Du6G9aGUQBuQ0wZZUfw/edit
Рішення задач на відлік часу
https://docs.google.com/forms/d/1fIJraItDA0G44ewn4eJbT2p79hCGHRiFM6c96zFYzeM/edit
Запрошую зареєструватися для виконання завдання на сервісі "LearningApps.org"
https://learningapps.org/join/6sb3jxzj - 8Б
https://learningapps.org/join/unghqset- 8Д
Виконати завдання з теми "Населення" за посиланням
https://app.wizer.me/learn/EIB9JM
https://app.wizer.me/learn/QQAY4M
Переглянути фільми до теми "Національний склад населення України"
Відповісти на запитання
1. Невідома Україна. Звідки взялися українці"
https://www.youtube.com/watch?v=7EVQ94_3EcU&list=PL776pWJDZhTl6Ydhv5-Zeu4W1MYdjJes-&index=7&t=0s
2."Етнос"
https://www.youtube.com/watch?v=ensvFcABPKU&t=0s&list=PL776pWJDZhTl6Ydhv5-Zeu4W1MYdjJes-&index=8
Тема:" Кількість населення України і світу. Статево-віковий склад"
https://app.wizer.me/learn/QRMGF3
"Лісостеп України"
https://join.quizizz.com/
599634 - код входу
Пропоную розпочати роботу з теми: "Природні зони України"
скориставшись посиланням
https://app.wizer.me/learn/7VNBP3
Рослинний і тваринний світ України
Завдання за посиланням
https://app.wizer.me/learn/ZO0G42
Грунти України
Виконайте завдання за посиланням
https://join.quizizz.com/
код входу 401205
" Грунти України"
виконати завдання за посиланням
https://app.wizer.me/learn/CF8UNY
а також на "LearningApps "
Додатковий матеріал до уроку з тесми
"Гунти України" 8 клас
Період створення сучасного генетичного
грунтознавства пов’язаний з ім’ям видатного російського вченого В. В.
Докучаєва. Офіційно роком народження грунтознавства вважається 1883 р., коли
було опубліковано фундаментальну працю В. В. Докучаєва «Російський чорнозем». Своїми
дослідженнями грунтів Полтавської губернії він показав, що грунт – це
самостійне природно - історичне тіло, що утворилося в результаті сукупної
діяльності п’яти факторів грунтоутворення: материнської породи, живих організмів, клімату,
рельєфу місцевості і віку країни.
Комплексні наукові дослідження природи привели
Докучаєва до висновку про необхідність вивчення не тільки окремих тіл і явищ
природи, а й існуючих між ними закономірних зв’язків і взаємодій. Докучаєв
сформулював закон зональності грунтів і показав,
що з грунтовими зонами тісно пов’язані сільськогосподарські області і що в
кожній зоні сільське господарство має свої особливості. Наукова робота
Докучаєва була спрямована на вирішення виробничих завдань. Вивчаючи причини
періодичного повторення засухи і способи боротьби з нею, Докучаєв показав
прогресуюче висушування степів під впливом вирубки лісів на вододілах і в
річкових долинах. Для попередження згубної дії посухи Докучаєв розробив систему
заходів, в які входили будівництво водосховищ з метою зрошення земель, боротьба
з ерозією грунтів, закріплення і залісення ярів, залісення пісків, накопичення
взимку і навесні вологи на вододілах шляхом влаштування ставків і водойм,
насадження лісових смуг, а також шляхом обробки грунту, спрямованої на
накопичення і раціональне використання вологи.
8 клас
Завдання з теми "Поверхневі води України" за посиланням
https://app.wizer.me/learn/1XZTBR
Інтерактивні завдання
Для учнів 8-Б і 8-Д класів.
Зареєструйтеся за посиланням і виконайте запропоновані завдання
http://LearningApps.org/join/yhgdhi92 8-Б
http://LearningApps.org/join/ppuc4taj 8-Д
8 клас.
Готуємося до контрольної
роботи з теми: "Карти і робота з ними, Географічний простір України""
Керченська протока - Назва з’явилася в середині ХІХ ст. Пов’язана з містом Керч. Вважають, що в основі назви «Керч» лежить давньоруське слово кьрчии – «коваль», що може служити доказом давності використання керченської руди .
Керчинський півострів в античну епоху називався Тавридою за племенем – таври. А в ранньому середньовіччі називався грецьким містом-колонією Херсонесом. Назва «Крим»виникла лише в кінці ХVст. В період турецького володарювання. Спочатку було відоме місто Старий Крим, назва якої з кримсько-татарської кермен – «фортеця». Пізніше назва поширилась на гори і весь півострів.
Каркінітська затока – походить від скіфського м. Керкінітида, згадуваного давньогрецькими істориками Гекатеєм і геродотом, що існувало в ІV- Vст до н.е в районі сучасноїЄвпаторії. Значення слова невідоме.
Тарханкут походить від поширеного в минулому в Росії монгольського слова tarchan – «звільнений від мита, безподатковий». Слово кут, очевидно, було додане кріпаками помішика Попова, які були переселені сюди з України, й означало «кінець, край села, сторона».
Тендрівська коса (Тендра).Назву слід тлумачити з індоарійського dandarya – «очеретяні арії» найменування племенн дандріїв, що жили тут у кінці ІІІ і на початку ІІ тис.до н.е.
О. Джарилгач. Назва острова має декілька трактувань, найбільш поширене з яких — «обпалені дерева», «обпалені ліси» або «горілий ліс». Інші версії були запропоновані етнологом Валерієм Бушаковим. Назва острову походить від кримськотатарського yarılğaç або carılğaç — «ластівка», що скоріш за все пов'язанно з тим, що на острові було багато ластівок. Інша версія Бушакова також посилається на кримськотатарську: yaril в перекладі означає «розколюватись» або «тріскатись», agac — «дерево». Тобто Yarilagac — це «розтріскане дерево», а назва острова — Yarilagic — перекладається як «той, що здатен розколюватись»
.Кінбурнський півострів, Кінбурнська коса.
Кінбурн— турецька фортеця, заснована в 15 ст. на Кінбурнській косі в гирлі
Дніпра. тур. Kılburun — в перекладі «тонка волосина»)
О. Березань. Тюрки, які захопили в свій час острів назвали його співзвучним словом «Бюрузень Ада» - «острів вовчої річки», можливо тому,
Чорне море давні греки називали море Понт Евксінський , тобто „ гостинне море через м'який клімат , мальовничі береги , повітря із запахами квітів. Наші предкиназивали море Понтійським , Щодо пояснення сучасної назви існує декілька гіпотез:
Інформація до теми "Кримські гори"
1.Що мала
природа найкраще й величне
Химерні та
ніжні тумани вечірні,
Блакитнії
скелі, блакитнеє море,
Блакитно
зелені гаї й понад ними
Безхмарнеє
небо, ясне та прозоре.
Із цілого
світу природа зібрала
Квітки та
рослини, щоб тут закрасити,
Й ці сосни
прозорі, мов ранок осінній,
Квітчасті й
барвисті трояндові віти,
Магнолії
пишні, стрункі кипариси,
Н. Кибальчич
2. Підготувати повідомлення про природоохоронні території Криму за підручником. Самостійно свою розповідь ілюструвати.
Учням восьмого класу
Інформація до теми "Мішані і широколистяні ліси України"
Цей ліс живий. У нього добрі очі.
Шумлять вітри у нього в голові.
Старезні пні, кошлаті поторочі,
Літопис тиші пишуть у травіДубовий Нестор дивиться крізь пальці
На білі вальси радісних беріз.
І сонний гриб в смарагдовій фуфайці
Дощу напився і за день підріс.
Багряне сонце сутінню лісною
У просвіт хмар показує кіно,
І десь на пні під сірою сосною
Ведмеді забивають доміно.
Малі озерця блискають незлісно,
Колише хмара втомлені громи.
Поїдемо поговорити з лісом,
А вже тоді я зможу і з людьми.
Ліна Костенко Рельєф і корисні копалини України
Розкажіть про будову платформи
8 клас.
Готуємося до контрольної
роботи з теми: "Карти і робота з ними"
http://orelzoya.blogspot.com/2016/09/8.html
картографічні проекції
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .
ВідповістиВидалити