8 клас

2022-202

Сонячна радіація  05.12

https://quizizz.com/join?gc=01169227







2021-2022


16.02

Кримські гори






https://www.canva.com/brand/join?token=szR3hkjqHFyv_BWtsmyH3g&referrer=team-invite

18.12

Клімат


06.12.

Практична робота №5

https://app.wizer.me/learn/ZLG6FC





21.11

Відповідність форм рельєфу тектонічним структурам 10б

https://learningapps.org/display?v=pfze2ota501

Підписати на карті тектонічні структури 12б

https://learningapps.org/1773589







Тема: " Дослідження Україн


joinmyquiz.com

Тема: "Картографічні проекції"

1.      https://wordwall.net/play/4235/163/156


2         https://learningapps.org/view2444323

3.........https://learningapps.org/view3818015

Географи

https://wordwall.net/play/3191/067/510


2020 - 2021 н.р


19.04

Завдання для перевірки з нань з теми "Розселення. Населені пункти. Урбанізація"

https://quizizz.com/admin/quiz/607d3af898a367001b584bc4

 


 

 joinmyquiz.com 

 17958620

 

 

================================================

 Кримські гори

   https://learningapps.org/2196090   Картинки по запросу "фото Кримські гори"

 

=================================================

Картинки по запросу "фото Карпати" Карпати                    

  https://learningapps.org/2145277

 

 =============================================

 https://jamboard.google.com/d/1p_4IdjUBvtJOkjgvxvo4qQp4O5lAbhkPKGkMT2xnx3Y/viewer?f=0

 

 

===============================================

21.11



Контрольна робота з теми "Рельєф, тектонічна будова , мінеральні ресурси"

Дозволяється одна спроба. Підписуєте ,Обов’язково! Прізвище!

початок 12.30-17.00 -11 група

 https://www.classtime.com/

 код входу - 5VNMN2

------------------------------------------------------------------

 Дозволяється одна спроба. Підписуєте ,Обов’язково! Прізвище!

початок 10.30 - 17.00 -12 група

 https://www.classtime.com/

код входу -  DQWGNM

=================================================


 Приєднатися до класу за посиланням

 

https://classroom.google.com/c/MTQ2MjQ5NDcyMzE5?cjc=uzdepwh

Використовуючи код-  uzdepwh    11група


https://classroom.google.com/c/MTQ2MjYzMDkzNjg5?cjc=hozzpu4

Використовуючи код -
hozzpu4 - 12 група

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Приєднатись до https://www.classtime.com/
з кодом сесії  88VKZM
88VKZM

 Картографічні проекції     


 зайти за посиланням

 https://learningapps.org/2444323

 

 

 

https://wordwall.net/resource/3191067





                                           2019-2020 навчальний рік

 Учням  восьмого класу зареєструватися в classroom.google.com  за відповідним групі кодом

  07vjsv6 -11гр.
i0roel - 12гр

17.02
Зареєструйтеся за посиланням
 https://learningapps.org/join/n5g4wvic  -12група
 https://learningapps.org/join/cszfbqvj - 11 група

20.01
1.Скласти пазл за посиланням
  https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0557c5694589

2.Зчитати QR-код. Виконати завдання

3. Зчитати QR-код. Виконати завдання




Завдання "Тектонічна будова України"

https://app.wizer.me/learn/HO44P4- 11група
https://app.wizer.me/learn/S1S5JG - 12група



1.Можна виконати завдання і за посиланням

https://www.classtime.com/code/Y7PK8











                                                     2018 - 2019


 Перевірити свої знання з теми населення за посиланнями
 https://app.wizer.me/learn/1H2TFB


 www.classtime.com/code/D3PZ8

Виконати до 27.04




 Тест : "Численність населення"
  https://app.wizer.me/learn/LTNX6R
виконати до 30.03 19.
 

  Працюємо над темою  "Населення України та світу"
заповнити робочий лист за посиланням
 https://app.wizer.me/learn/H8HYWA


 Скласти пазл

 https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0f74b231ac54

 

  Заповнити робочий лист за темою:

"Природні зони України"

 https://app.wizer.me/learn/LEZDJ1

 

Заповнити робочий лист за темою 

"Рослинний і тваринний світ України"

 https://app.wizer.me/learn/QVI4LA

Виконати до 02.02 2019

 

 Відповісти на тестові запитання з теми "Грунти"

 https://join.quizizz.com/ - код входу 267286

 завдання виконати до 26.01

Заповнити робочий лист за посиланням з теми "Грунтиhttps://app.wizer.me/learn/ZC8TQ3

 

ttps://app.wizer.me/learn/F63D63

 

 

 

 

 Заповнити форму з теми: "Рельєф і клімат України"

за посиланням

 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeAgvM-dHHDfTsU-OViHn7whk9Tw2Dq_waMUNaH2XjIQduUvg/viewform?usp=sf_link

 

 

 Тема: "Тектонічні структури України"

за посиланням заповнити "Робочий лист"

https://app.wizer.me/learn/WW9COB 

 

 

Тема: "Рельєф України"

Зайти за посиланням у гру.

https://join.quizizz.com  Код входу - 561150

 

 Прошу учнів восьмих класів зайти на сервіс Coogle Classroom

1.Зареєструватися, використовуючи код реєстрації

8 -Б  v8ais21

8 - Д   qmsiqvu

2. Виконати завдання

Відлік часу.

 https://docs.google.com/forms/d/1-T5sIJiADVol-AAkSmHlw0N1Du6G9aGUQBuQ0wZZUfw/edit

Рішення задач на відлік часу

https://docs.google.com/forms/d/1fIJraItDA0G44ewn4eJbT2p79hCGHRiFM6c96zFYzeM/edit

 

 

 

 Запрошую зареєструватися для виконання завдання на сервісі "LearningApps.org"

 https://learningapps.org/join/6sb3jxzj - 8Б

 https://learningapps.org/join/unghqset- 8Д

 

 

 

  Виконати завдання  з теми "Населення" за посиланням

https://app.wizer.me/learn/EIB9JM

 https://app.wizer.me/learn/QQAY4M

Переглянути фільми до теми "Національний склад  населення України"

Відповісти на запитання

1. Невідома Україна. Звідки взялися українці"

 https://www.youtube.com/watch?v=7EVQ94_3EcU&list=PL776pWJDZhTl6Ydhv5-Zeu4W1MYdjJes-&index=7&t=0s

2."Етнос"

 https://www.youtube.com/watch?v=ensvFcABPKU&t=0s&list=PL776pWJDZhTl6Ydhv5-Zeu4W1MYdjJes-&index=8

 

 

 

Тема:" Кількість населення України і світу. Статево-віковий склад"

 https://app.wizer.me/learn/QRMGF3

 

 

 "Лісостеп України"

 https://join.quizizz.com/          

599634 - код входу

 Пропоную розпочати роботу з теми: "Природні зони України"

скориставшись посиланням

https://app.wizer.me/learn/7VNBP3

 

 Рослинний і тваринний світ України

Завдання за посиланням

 https://app.wizer.me/learn/ZO0G42

 

 

 

 

  Грунти України

Виконайте завдання за посиланням

 https://join.quizizz.com/   

код входу       401205

 

 

" Грунти України"

 виконати завдання за посиланням

 https://app.wizer.me/learn/CF8UNY

а також на "LearningApps "

 

 

 

Додатковий матеріал до уроку з тесми  "Гунти України" 8 клас
Період створення сучасного генетичного грунтознавства пов’язаний з ім’ям видатного російського вченого В. В. Докучаєва. Офіційно роком народження грунтознавства вважається 1883 р., коли було опубліковано фундаментальну працю В. В. Докучаєва «Російський чорнозем». Своїми дослідженнями грунтів Полтавської губернії він показав, що грунт – це самостійне природно - історичне тіло, що утворилося в результаті сукупної діяльності п’яти факторів грунтоутворення: материнської породи, живих організмів, клімату, рельєфу місцевості і віку країни.
 Комплексні наукові дослідження природи привели Докучаєва до висновку про необхідність вивчення не тільки окремих тіл і явищ природи, а й існуючих між ними закономірних зв’язків і взаємодій. Докучаєв сформулював закон зональності грунтів і показав, що з грунтовими зонами тісно пов’язані сільськогосподарські області і що в кожній зоні сільське господарство має свої особливості. Наукова робота Докучаєва була спрямована на вирішення виробничих завдань. Вивчаючи причини періодичного повторення засухи і способи боротьби з нею, Докучаєв показав прогресуюче висушування степів під впливом вирубки лісів на вододілах і в річкових долинах. Для попередження згубної дії посухи Докучаєв розробив систему заходів, в які входили будівництво водосховищ з метою зрошення земель, боротьба з ерозією грунтів, закріплення і залісення ярів, залісення пісків, накопичення взимку і навесні вологи на вододілах шляхом влаштування ставків і водойм, насадження лісових смуг, а також шляхом обробки грунту, спрямованої на накопичення і раціональне використання вологи.

 

 

 

 

 8 клас

 Завдання з теми "Поверхневі води України" за посиланням

 https://app.wizer.me/learn/1XZTBR

 

 

Інтерактивні завдання


 Для учнів 8-Б і 8-Д класів.

Зареєструйтеся за посиланням і виконайте запропоновані завдання

 

http://LearningApps.org/join/yhgdhi92     8-Б

http://LearningApps.org/join/ppuc4taj     8-Д

 

 

 

8 клас.

                                          Готуємося до контрольної 

     роботи з теми: "Карти і робота з ними, Географічний простір України"" 



1. Чому на картах виникають спотворення. Відповідь обґрунтуйте.
2. Київський поясний час становить 12год. Визначте, у якому годинному поясі розташований пункт, якщо його поясний час становить 9год.
3. Що вам відомо про географічні центри України? Чому їх може бути декілька? Де вони розташовані?

4.22 січня 1919 року відбулася подія історичної ваги, яка мала доленосне значення для   українського народу і держави. Що це за подія?

5. Що таке картографічна проекція? Назвіть картографічні проекції за видом допоміжної поверхні.
6. Київський поясний час становить 12год. Визначте, у яких годинних поясах розташований пункт якщо його поясний час становить15год
7. відомо, що давньогрецький історик Геродот побував на північному узбережжі Чорного моря, описав річки Істр, Тірас, Борисфен, Гіпаніс. Зясуйте, про які сучасні географічні об’єкти йдеться.

8. Оберіть варіант, у якому вказано країни монархії:
А. Росія, Польща, ОАЕ, Японія.
Б. Норвегія, Швеція, Данія,Іспанія.
В. Угорщина, Молдова, Грузія, Великобританія.
Г. Італія, Індія, Іран, Індонезія
9.Укажіть назви областей, які мають вихід до моря

А. Донецька, Одеська, Запорізька, Херсонська та Вінницька

Б.Донецька, Одеська, Запорізька, Херсонська та Миколаївська

В.Донецька, Запорізька, Херсонська, Одеська та Кримська

Г. Дніпропетровська, Запорізька, Херсонська, Одеська та Донецька

                                                        




































































 



Керченська протока - Назва з’явилася в середині ХІХ ст. Пов’язана з містом Керч. Вважають, що в основі назви «Керч» лежить давньоруське слово кьрчии – «коваль», що може служити доказом давності використання керченської руди .
      Керчинський півострів в античну епоху називався Тавридою за племенем – таври. А в ранньому середньовіччі називався грецьким містом-колонією Херсонесом. Назва «Крим»виникла лише в кінці ХVст. В період турецького володарювання. Спочатку було відоме місто Старий Крим, назва якої з кримсько-татарської кермен – «фортеця». Пізніше назва поширилась на гори і весь півострів.
Каркінітська затока – походить від скіфського м. Керкінітида, згадуваного давньогрецькими істориками Гекатеєм і геродотом, що існувало в ІV- Vст до н.е в районі сучасноїЄвпаторії. Значення слова невідоме.
Тарханкут походить від поширеного в минулому в Росії монгольського слова tarchan – «звільнений від мита, безподатковий». Слово кут, очевидно, було додане кріпаками помішика Попова, які були переселені сюди з України, й означало «кінець, край села, сторона».
Тендрівська коса (Тендра).Назву слід тлумачити з індоарійського dandarya «очеретяні арії» найменування племенн дандріїв, що жили тут у кінці ІІІ і на початку ІІ тис.до н.е.
О. Джарилгач. Назва острова має декілька трактувань, найбільш поширене з яких — «обпалені дерева», «обпалені ліси» або «горілий ліс». Інші версії були запропоновані етнологом Валерієм Бушаковим. Назва острову походить від кримськотатарського yarılğaç або carılğaç — «ластівка», що скоріш за все пов'язанно з тим, що на острові було багато ластівок. Інша версія Бушакова також посилається на кримськотатарську: yaril в перекладі означає «розколюватись» або «тріскатись», agac — «дерево». Тобто Yarilagac — це «розтріскане дерево», а назва острова — Yarilagic — перекладається як «той, що здатен розколюватись»
.Кінбурнський півострів, Кінбурнська коса.
 Кінбурнтурецька фортеця, заснована в 15 ст. на Кінбурнській косі в гирлі
 Дніпра. тур.  Kılburun — в перекладі «тонка волосина»)



О. Березань. Тюрки, які захопили в свій час острів назвали його співзвучним словом «Бюрузень Ада» - «острів вовчої річки», можливо тому,
що в долині сусідньої річки жили цілі зграї вовків. Але більш вірогідним інше пояснення: назву острова дали скіфи, воно походить від іранськог«березант», що означає «високий»




Чорне море давні греки називали море Понт Евксінський , тобто „ гостинне море через м'який клімат , мальовничі береги , повітря із запахами квітів. Наші предкиназивали море Понтійським ,  Щодо пояснення сучасної назви існує декілька гіпотез:                                                                                                   

1 . Турки , що зустрічали сильний опір місцевих жителів , називали море чорним , тобто негостинним.

2 . Чорним називали море через сильні шторми , що бувають тут. Але шторми насправді велика рідкість : у цьому морі їх буває лише 17 на рік.

3. Назву пояснюють також через сірководень , яким насичені глибинні шари води , металеві диски опущені на певну глибину , швидко темніють.

4. Пов'язують також походження моря з поширеним на сході кольоровим позначенням сторін горизонту. Так , Чорне море є північним , Червоне – південним.
 

 

 

 Інформація до теми "Кримські гори"

1.Що мала природа найкраще й величне
То все тут з’єднала: далекії гори,
Химерні та ніжні тумани вечірні,
Блакитнії скелі, блакитнеє море,
Блакитно зелені гаї й понад ними
Безхмарнеє небо, ясне та прозоре.
Із цілого світу природа зібрала
Квітки та рослини, щоб тут закрасити,
Й ці сосни прозорі, мов ранок осінній,
Квітчасті й барвисті трояндові віти,
Магнолії пишні, стрункі кипариси,
Гнучким виноградом усе це повите.
Н. Кибальчич
2. Підготувати повідомлення про природоохоронні території Криму за підручником. Самостійно свою розповідь ілюструвати.

 

  Учням восьмого класу

Інформація до теми "Мішані і широколистяні ліси України"

  Цей ліс живий. У нього добрі очі.
Шумлять вітри у нього в голові.
Старезні пні, кошлаті поторочі,
Літопис тиші пишуть у траві
Дубовий Нестор дивиться крізь пальці
На білі вальси радісних беріз.
І сонний гриб в смарагдовій фуфайці
Дощу напився і за день підріс.
Багряне сонце сутінню лісною
У просвіт хмар показує кіно,
І десь на пні під сірою сосною
Ведмеді забивають доміно.
Малі озерця блискають незлісно,
Колише хмара втомлені громи.
Поїдемо поговорити з лісом,
А вже тоді я зможу і з людьми.

Ліна Костенко
   Рельєф і корисні копалини України               


                                                              
















Розкажіть про будову платформи
Із якими  тектонічними структурами пов’язане поширення кам’яного вугілля? Породами яких геологічних періодів зумовлене його утворення?
2. Чи згодні ви з твердженням, що існує прямий зв’язок між будовою земної кори та рельєфом України? Відповідь обгрунтуйте.
 Що таке складчасті області і як вони утворюються

3. Де в Україні є гори? Які вони за висотою? Назвіть їхні найвищі точки
4. Де в Україні поширені корисні копалини магматичного походження? Поясніть чому. 

5.Встановіть відповідність між тектонічними структурами і формами рельєфу(2б)
А. Український щит                              1. Донецька височина
Б. Дніпровсько-Донецька западина      2. Придніпровська височина
В. Донецька складчаста область           3.Середньоруська височина
Г. Воронезький кристалічний масив     4. Придніпровська низовина
Д. Скіфська платформа                         5.Північно- Кримська рівнина

6. Встановіть відповідність між поняттями, що характеризують типи та форми рельєфу (2б)
А. денудаційні форми                   1. Обвали , осипища, зсуви
Б. водно-ерозійні                           2. Останці, інтрузії, уступи
В. гравіиаційні                               3. Кари, цирки, ками, ози
Г. карстово-суфозійні                   4 печери, шахти, колодязі
Д. льдовикові                                5. яри, балки









      

 

           

 

 

 

 

 

                                                             8 клас.

                                          Готуємося до контрольної 

     роботи з теми: "Карти і робота з ними" 



1. Чому на картах виникають спотворення. Відповідь обґрунтуйте.
2. Київський поясний час становить 12год. Визначте, у якому годинному поясі розташований пункт, якщо його поясний час становить 9год.
3. Що вам відомо про географічні центри України? Чому їх може бути декілька? Де вони розташовані?

4.22 січня 1919 року відбулася подія історичної ваги, яка мала доленосне значення для   українського народу і держави. Що це за подія?

5. Що таке картографічна проекція? Назвіть картографічні проекції за видом допоміжної поверхні.
6. Київський поясний час становить 12год. Визначте, у яких годинних поясах розташований пункт якщо його поясний час становить15год
7. відомо, що давньогрецький історик Геродот побував на північному узбережжі Чорного моря, описав річки Істр, Тірас, Борисфен, Гіпаніс. Зясуйте, про які сучасні географічні об’єкти йдеться.

8. Оберіть варіант, у якому вказано країни монархії:
А. Росія, Польща, ОАЕ, Японія.
Б. Норвегія, Швеція, Данія,Іспанія.
В. Угорщина, Молдова, Грузія, Великобританія.
Г. Італія, Індія, Іран, Індонезія
9.Укажіть назви областей, які мають вихід до моря

А. Донецька, Одеська, Запорізька, Херсонська та Вінницька

Б.Донецька, Одеська, Запорізька, Херсонська та Миколаївська

В.Донецька, Запорізька, Херсонська, Одеська та Кримська

Г. Дніпропетровська, Запорізька, Херсонська, Одеська та Донецька









http://orelzoya.blogspot.com/2016/09/8.html



картографічні проекції




             


                                                        



2 коментарі:

  1. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  2. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ ТА ДОБРОВОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, усі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від аферистів, будьте обачливими з імперсонаторів і зв’яжіться з правильною кредитною компанією. Надішліть нам електронну пошту через: lfdsloans@outlook. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити