понеділок, 2 березня 2015 р.




                         
 Нестандартні уроки                                    
з             географії.
Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю,
я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,
я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим,
я стаю майстром.
Нестандартний урок – це імпровізоване заняття, що не має традиційної структури.

Нестандартні уроки спрямовані на активізацію навчаль­но-пізнавальної діяльності учнів, бо вони глибоко зачіпають емоційно-мотиваційну сферу, формують дух змагальності, збуджують творчі сили, розвивають творче мислення, фор­мують мотивацію навчально-пізнавальної та майбутньої професійної діяльності. У них незвичайні задум, організація, методика проведення
                                 Урок - колаж.
Учні дев’ятого класу вивчають галузі соціальної сфери.






Немає коментарів:

Дописати коментар